سلول های بنیادی درمان برای نفروپاتی IgA با مقدار زیادی از پروتئین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان برای نفروپاتی IgA با مقدار زیادی از پروتئین

IgA نفروپاتی شایع ترین بیماری اولیه گلومرولی است، اشغال حدود یک سوم از بیوپسی کلیه. این نیز یکی از عوامل اصلی بروز ESRD در حال حاضر مشخص نیست. مقدار زیادی از پروتئین یکی از علائم شایع است. با توجه به که متعلق به خود ایمنی بیماری ها، به طوری که این بیماری به عقب به راحتی پس از درمان های سنتی است. وجود خواهد بیماران را به درمان IgA با سلول های بنیادی. اول، ما باید مطمئن شوید
چرا استفاده از استم سل تراپی برای درمان نفروپاتی IgA؟
درمان با سلول های بنیادی به طور گسترده ای در بسیاری از انواع بیماری استفاده می شود. از آنجا که در این روش درمانی استفاده از سلول های بنیادی، ذاتی است که از بدن افراد برای درمان انواع بیماری ها با ترمیم آسیب و عوامل مسبب ترشحات. بیماری خود ایمنی است که آسان نیست برای درمان در واقع، استفاده از سلول های ذاتی برای درمان بیماری اولیه بهترین راه است.
با توجه به نرخ دوباره عود نفروپاتی IgA، تنها با استفاده از دیالیز و پیوند کلیه برای درمان آن است که دیگر بهترین راه، زیرا هر دوی آنها می توانید تغییرات ذاتی کلیه داخلی متوقف نمی شود. سلول های بنیادی درمان محیط زیست کلیه تغییر خواهد کرد و ترمیم سلول های آسیب کلیه، به طوری که عملکرد کلیه را بهبود بخشد. هر چه پروتئینوری به وضوح کاهش می دهد، عوارض پس از دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد به خوبی کنترل می شود.
بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA باید توجه بیشتری داشته استراحت خوب است، جلوگیری از سرد و عفونت و چیز دیگری.
نفروپاتی IgA است وحشتناک تر از شما فکر می کنم نیست، را انتخاب کنید درمان مناسب کمک خواهد کرد که شما یک زندگی خوب است. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای دریافت درمان جزئیات بیشتر، شما می توانید به دکتر خرید اینترنتی ما صحبت و یا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، یا با ما تماس با Whatsapp: +86 18633865632 برای دریافت اطلاعات بیشتر. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما به شما مشکلات را حل کند.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: